13 Aralık 2013 Cuma

Gereklilik

Daha demin beynimde bir zilyon kelime sıralıydı… Diyordum ki yazmak için yazıyorum, sormak için soruyorum… Hatta ders çalışmam lazım yarın sınavlarım var ama yapamıyorum… Sınavlara da girmek için giriyorum… İçimde gereklilik kipi kaçmış sanki…




Saçlarımı yıkamak için yıkıyorum…
Dişlerimi fırçalamak için fırçalıyorum…
Müziği dinlemek için dinliyorum…
Kitabı okumak için okuyorum…

Düz amaçlarım var… Ütülenmiş gibi… Tertemiz su buharı kokulu…
Benden sert, akıcı, bir şeyleri parçalayan yazılar bekleyenler var… Hayallerini balyozla kırıyorum… Arkada da Wrecking Ball çalıyor ama James Arthur söylüyor…

Yılmaz Özdilmişimcesine enter bağımlısı oluyorum… Sonra beynime sövüyorum uzun uzun… Ve insan eliyorum bu günlerde… Siliyorum… Zaten bünyem vefa yoksunu olduğu için zorlanmıyorum… Bensizlik insanlara koymaz… Bol mantıklı, eğlence yoksunu, hammadesi odun olan biriyim kimilerine göre… Hatta gözlerimi para bürümüş üç kuruşun hesabını yapıyorum… Ne hikmetse hep göze batıyorum…

Full HD süper bir televizyonum da karasal yayın veriyorum… Karıncalıyım… Göz bozuyorum… Ondan bakmıyorlar belki de gözlerime… Buğulanmış, flu bir yalnızlık barındırdığım için…

Bu yalnızlık da ayrı yoruyor bünyemi… Aslında ikilik de yorucu… Ve ben hangisinden daha çok yorulduğumu bilmiyorum…

Bir zirvede oturma fikri güzel… Bu tercih de… Ama yoruyor işte…

Bazen kusasım geliyor saçma da olsa bir şeyleri… Ama yazarak değil sesli, belki gürültülü… Bazen birine saçmalamak istiyorum… Ama o kadar mantıklıyım ki onu bile beceremiyorum…



Susmak için sustum az önce de…
İçime gereklilik kipi kaçtı…

Buzlar Kraliçesi imişim gibi hissedip kışı hiç sevmiyorum… Üşüyorum tahtımda…

Sessizlik…
Sadece dökmek istemiştim, geçerken uğradığım klavyeye, bir iki taş gibi ağır kelimemi…

Saygılar efendim…




8 yorum:

  1. Yasamaya mecbrz ama

    YanıtlaSil
  2. yalnizlik zor bunu sonlandırmak daha zor. kolay gelsin

    YanıtlaSil
  3. Sessizlik…
    Sadece dökmek istemiştim, geçerken uğradığım klavyeye, bir iki taş gibi ağır kelimemi… bence iyi yapmissin yazmaya hep devam etmelisin hic birakmamalisin

    YanıtlaSil
  4. None hatun,2.partinida bekleriz icine kacmis olan emir kiplerinin.. cok guzel ellerine saglik ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki... Ben de sizden bekliyorum güzel bölümler ve kelimeler...

      Sil