9 Mayıs 2013 Perşembe

iPhone İçin Faydalı Bilgiler



Akıllı telefonlar hayatımıza girdiğinden beri hepimiz fazlaca haşır neşir olduk teknoloji ile… Daha dündü halbuki polifonik melodi yaptığımız zamanlar… Şimdi ise telefondan her şeyi yapabiliyoruz…

iPhone kullanıcısıyım bir yıldır ben de ve ara ara zorlanıyorum ne yalan diyeyim… Buna rağmen telefonun %90’ını biliyorum… Bu da bir şey… Ve Bu %90’a bugün yeni bir bilgi daha ekledim:

Total Downloader…

Bu bir indirme uygulaması... İstediğiniz siteden (Youtube, Grooveshark, Dailymotion, Alkışlarla Yaşıyorum, Dizimag vs.) video, mp3, mp4 aklınıza gelen her türlü ses/video dosyası indirebiliyorsunuz kendisi ile… Bir diziniz mi var, kaçırdınız mı, izleyecek durumda değil misiniz? İndirin izleyin efendim bu kadar pratik… Tek yapmanız gereken adres çubuğuna ilgili sitenin linkini yazmak hepsi bu...

Pekala, bunca bilgi telefonda hapis mi kalacak? Tabii ki hayır… Aktarım yapmanın toplamda dört yolu var…

iTunes Yoluyla Aktarım
1.       Fotoğraf Albümü Yoluyla: Bu olay genelde videolar için geçerli… İndirdiğiniz videoları ‘Download’ adında bir klasöre aktarıyor uygulama… Oradan buluyorsunuz indirdiğiniz videoyu… Yanında İngiliz anahtarı işareti göreceksiniz ona basınca da bir menü çıkacak… Menüdeki ‘Save Camera Roll’ butonuna basıyorsunuz… Böylelikle videonuz, fotoğraf albümünüz içine aktarılmış oluyor… Oradan da USB kablosu yoluyla PC’ye aktarabilirsiniz…

2.       iTunes Yoluyla: Bu biraz karışık geldi bana… Ama yine de anlatayım… USB kablonuz ile telefonunuzu PC’nize bağlayın… iTunes’u açın… Soldaki menüden iPhone’unuzu seçin… Üstteki menüden de ‘Uygulamalar’ sekmesini seçin… Sonra aşağı inin ve TDownloader uygulamasını bulun… Onu işaretleyince yanda içindeki klasörler çıkıyor… Kaydet’e de bastığınızda klasör bilgisayarınıza kaydoluyor…

3.       Uygulama Üzerinden Wi-fi Aktarımı: İkinci öneride sorun yaşayanlar için bu çok daha pratik bir öneri… Uygulama telefondan açılır… Sağ üstte kilit ve Wi-fi işareti göreceksiniz… Wi-fi işaretine basın… Size yönergeler verecek… PC’nizden herhangi bir klasör açın… Adres çubuğuna “flp://192.1.0.222:21000” yazıp enter’a basın... Karşınıza uygulamamın verileri depoladığı klasör çıkacak… Kopyalayın… Bu kadar… (Bunun için evinizde kablosuz ağ olması gerekiyor…)

4.       Mail Yoluyla Aktarım: Hiçbirini yapamazsanız yine o İngiliz anahtarına basıp bu sefer ‘Send mail’ deyin… Veriler mailinize gitsin… (Bunun için de iPhone’a tanımlı bir mail adresiniz olması gerekiyor…)

Diğerlerinden bin kat daha pratik olan bu uygulamadan çok memnunum ki 300’e yakın yorumu okuyunca siz de aynı fikirde olacaksınız…

Sonra mı?
İyi indirmeler…
Saygılar efendim… 


Not: Sorunuz olursa çekinmeyin, sorun efendim...

11 yorum:

  1. özcan kaygı9 Mayıs 2013 11:52

    ücretli mi uygulama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ücretli ve ücretsiz olmak üzere iki versiyonu var... İstediğinizi indirebilirsiniz...

      Sil
  2. itunes 11 için nası olcak bu şey peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zannedersem aynı şekilde oluyor... Henüz iTunes 11 kullanmadığım için bilmiyorum... Ama değişeceğini sanmam...

      Sil
  3. o programdan playlist oluyormu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet... İsterseniz program üzerinden indirdiklerinizi programın playlistine atabiliyorsunuz... Bunun için de internet gerekmiyor...

      Sil
  4. her sarkiyi buluyomu?

    YanıtlaSil
  5. grooveshrak açilmiyordu heryerde nasi indircek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zmobil diye bir site var o da iş görüyor...

      Sil
  6. Güzel ayrıntıları ile Büyük yazılan. Ben çaba için teşekkür ederiz. Paylaşım için teşekkürler. ucuz cep telefonu

    YanıtlaSil