5 Nisan 2013 Cuma

Liebster Ödülü Bahar ve Blog



Bu sabah öyle bahar serinliği kokulu ve yazı hatırlatan bir sabaha uyanmıştım ki… Güneş karanlıkta bıraktığı zamanların acısını çıkartıyordu sanki… Öyle sevimli, öyle turuncu… Gün Cuma idi ya ondandı bu güzellik…



Sabahı böyle olan günün devamı da iyi olmalıydı tabii… Dün bir mail almıştım… Ama anlamamıştım… Diyordu ki mail sahibi Liebster Ödülü’ne layık görüldünüz ilgilenirseniz beklerim… Bir de Hayalperestin Düşleri adında sayfasının linkini vermiş… Renkli ve tatlı…

Kendisi açıklama yapmış olayın adı Liebster Award… Bu işin kuralı da olayı öneren yani size ödülü veren kişi önce kendi hakkında 11 gerçeği yazıyor ve ona yazacak kişinin de takipçi sayısı 50’nin altında olan 11 blog seçip onlara 11 soru sormasını istiyor… Böylece 33 sayısına ulaşılmış oluyor… Kesin Illuminatinin işi bu yoksa neden böyle 9/11 tadında bir olay olsun ki… (Şaka tabii bu dediğim, lütfen ciddiye almayınız…)

Gelgelelim kendim hakkında 11 gerçeğe:

1.  Takıntılıyım… Ama bir o kadar da dağınık ve pespayeyim… Burada da bir dilemma çıkıyor ortaya… Demek ki tutarlı değilim…

2.  İnatçıyım… Ama bir o kadar da tembel ve üşengecim… Hedefime ‘değmezse’ hiçbir şekilde harekete geçmiyorum…

3.  Sudan korkuyorum… Ama bir gün barışacağız…

4.  Belirsiz işleri hiç sevmem… Bana mutlaka kesin ve mutlak bir zaman verilmeli yoksa sabır göstermiyorum…

5.  İşimi iyi yaparım ama sorun biraz yavaş olmam… Yavaş olunca da süreç yavaşlıyor… Bu da uzun bir hikaye…

6.  Müzikten asla vazgeçmem… Eğer yolda dinlediği şeye Maestro gibi eşlik eden birini görürseniz kesin benimdir ya da ucuz bir taklidim…

7.  Yazmayı seviyorum… Yokken bu internet artistliği kağıda yazdım yıllarca… Konuşamadığım zamanlar kalemle kağıtla konuştum… Özlüyorum o zamanları…

8.  11 madde bulamayacakmışım gibi geldi bir an… Bu da bir gerçek…

9.  Ekşi Sözlük’e yazıyordum bir ara… Ama ‘Çaylak’ kaldım uzun zaman… O kadar sıkıldım ki bu durumdan bıraktım üyeliği filan… Hem de iki kez!

10. Benim için iki cümleyi söylemek çok zordur… Biri ‘Seni Seviyorum’ diğeri de ‘Özür dilerim’… İlkine yüklediğim anlam çok diye her dakika dile getirmem… İkincisi içinse gerçekten hatalı olduğuma inanmam gerek…

11. 10. Madde yüzünden duygusuzun biri olduğumu düşünenler hatta gülmeyi bilmediğimi sananlar bile olabilir… Sanmaya devam…

 
Niigata Shima'nın Sayfası
Sn. Niigata Shima da bana sormuş 11 soru onları da cevaplayayım:

1.  Kendinizde en sevmediğiniz huyunuz nedir?
Üşengeç olmak sanırım… Çünkü bu beni duygusuz aynı zamanda tembel yapıyor yerli yersiz…

2.  Okumak için sabırsızlandığınız kitap hangisi?
Okusam sabırsızlanacağım da… Ama Atlas Vazgeçti serisini bitirmek istiyorum diyebilirim öncelikle…

3.  Yaşadığınız hangi olay size şimdiye kadarki en büyük korkunuzu yaşattı?
Annem ameliyat olduğunda çok korkmuştum… Çünkü doğum yapmak dışında hiç ameliyat masasına yatmamış biriydi… Kendim onca badire atlattım da korkmadım da aileme bir şey olursa akan sular duruyor…

4.  Yurt dışına çıktığınız hangi ülkede, sokağın birinde kaybolmayı tercih ederdiniz?
İtalya Roma’da Collosseum’da kaybolsam yeter… Zaten bir gitsem kesin kendimi kaybederim!

5.  Hayatınız boyunca yaptığınız en çılgınca şey nedir?
Henüz daha iyisini yapmadığım için lisede hoşlandığım çocuğa kırmızı güllü mektup yazmamdı ki mektubu okulun görünür bir yerine koymuştum… Onun dışında ne Bungee Jumping yapmışlığım ne de solucan yemişliğim var…

6.  Varlığından rahatsızlık duyduğunuz, buna rağmen vazgeçemediğiniz takıntılarınız var mı?
Üşengeçliğim ve garantici ruh halim… Çok uyuz!

7.  İstediğiniz şeyi deneyimleme fırsatı verilse, yaşamayı en çok istediğiniz şey ne olur?
Benim bir enim yok ama rengarenk resiflerin olduğu bir okyanusa dalmak isterdim mesela… Olmazsa uçma imkanı verilsin bana… O da olmasa mental yeteneklerim olsun…

8.  Zamanda geriye veya ileriye gönderilseydiniz, hangi zamanda ve ne yapıyor olurdunuz?
Geriye gitsem birçok kötü olayı engellerdim… Kaderle oynamak olmaz ama yine de isterdim… İleri gitsem nasıl yaşlanmışım onu görmek isterdim… Back to The Future styla…

9.  Nasıl bir manzara, hayranlıktan ağzınızı açık bırakırdı?
Ya doğa ile iç içe yemyeşil, mavi ve rengarenk… Olmazsa romantik bir ortam da olabilir… Bilemedim…

10. Yaşadığınız mekândaki en sevdiğiniz, en rahat ettiğiniz köşe nasıl bir yer?
Var mı öyle bir yer? Varsa da en fazla odam olur orası…

11.Şu anda bulunmak istediğiniz yer neresi veya kimin yanı?
Huzurlu bir ortam istiyorum… Onun için de kimin yanındaysam orada olayım…

Şimdi de benim 11 soruma gelelim:

1.  Son izlediğiniz film hakkında ne düşünüyorsunuz? Puanınız var mı?
2.  Müzikle aranız nasıl? Ne dinlersiniz?
3.  Hiç hayatınızda radikal değişiklikler yaşadınız mı? Evlenmek gibi veya çocuk yapmak gibi?
4.  Kimsenin bilmediği ve gitmekten keyif aldığınız kendinizi şarj ettiğiniz gizli size ait olduğunu düşündüğünüz bir köşe/yer var mı?
5.  Benim 11 soru bulabileceğimi ümit ediyor musunuz?
6.  Blog yazmaya nasıl ve neden başladınız?
7.  Okuduğunuz son kitabın baş kahramanı kim? Sevdiniz mi?
8.  Keşkeniz var mı?
9.  Çocukluğunuzun favori oyunu neydi?
10.  En son ne zaman uzun ve huzurlu bir uyku uyudunuz?
11.  Canınız şu an ne istiyor ve neden?




And the winners are:












Saygılar efendim...
Ödülünüzün tadını çıkarın...

P.S. : Bir ismi değiştirdim... Çünkü geri dönüş bir teşekkür vs. olmadı... Ben de Sn. Gabriel'i ekledim daha çok hak ettiğini düşünerek... İlginiz ve anlayışınız için teşekkür ederim...

4 yorum:

  1. Cevaplarınız için teşekkür ederim; güzel bir yazı olmuş. :) Gerçekten güçlü bir kaleminiz var ve yaptığınız eleştiriler de keskin olmakla birlikte yerinde oluyor. Yazmaya hep devam etmeniz dileğiyle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim görüşleriniz için... Sizin de diliniz samimi ve yerli yerinde... Umarım hep böyle sürer... Beni bu ödüle layık gördüğünüz için de ayrıca teşekkür ederim...

      Sil
  2. Nonethelessh, Hayal Kahvesi diye görünce hiiç üzerime alınmadım bilesiniz:)

    O değil de, sahiden çok şekersiniz.
    Teşekkür ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani ödülünüzü almıyor musunuz?
      Rica ederim o sizin 'şekerliğiniz'...

      Sil