5 Eylül 2012 Çarşamba

Tutarlılık


Müzik çalarım sen çok yaşa… Sabah sabah ne parçalar çaldın öyle! Ayarlasam yapmazsın… Önce Demir Demirkan – Var mı Aşktan Öte, sonra Placebo – Protect Me, ardından Placebo – Black Eyed o da bitti Sıla-Yoruldum ve zirve Model – Bir Melek Vardı…


**
Bir şey mi anlatmaya çalışıyorsun ey müzik çalar diyorum… Tilkilerim hep bir ağızdan ‘Anladın sen’ diyordu…
**
Çok tutarlı olmakta ne zarar var? Her şeyin azı karar çoğu zarar ilkesinden yola çıkarsak zararda mıyım yani? O kadar tutarlıyım, öyle didaktik, soğuk, sistematik, otomatik, karizmatik (bu olmadı), uçrak (yepyeni bir kelime, evet) biriyim ki sıkılıyor insanlar benden… O derece!
**
Makyajsız gezerim bazen… Öyle saçlar pespaye, üst baş Kasımpaşa Şişhane, alakasız bir çanta ağırlık yapmayan cinsten ve rahat ayakkabılar… Bir de patenti tamamen bana ait olan “Dünya’yı Az Önce Yarattım Ama Beğenmedim” yürüyüşüm var… Hepsi düzmece!
**
Kendimi kandırdım hep tutarlıyım diye… Halbuki en tutarlı olduğum şey ‘yalnızlık’ idi… Hep bir kaynaşmayan, eksik kalan parçalar vardı yaptıklarımda… Ama yalnızlık bakiydi…
**
Bunu ben mi ‘seçmiştim’ yoksa? Ve seçmeye devam mı etmekteydim?
**
Dünya dönüyor… Onca şey oluyor; savaşlar, ölümler, tecavüzler, küresel ısınma, çevre kirliliği, hastalıklar, doğumlar, evlilikler, ayrılıklar, sevinçler… Duyarsız mıyım bu durumda? Ya da bencil? Belki de kör bir narsistim kendinden başkasını görmeyen…
**
Ama tutarlıyım ya… Harika bir silah bu… Bütün kötülere karşı gelebilirim!
**
Ve bazen bir ‘rüya’ görüyorum… Tutarlı değilim, bencil değilim, aç değilim… Mutluyum… Kontrolsüzüm… İyiyim… Bir gün diyorum ‘uyanmam’ gerekirse ve her şey ‘normal’e dönerse? Endişem bitmiyor hiç… Bencilce bir endişe… Ama durun ya ben şu anda ‘uyanık’ değil miyim?




Sonra mı?
Günaydın herkese…
Saygılar efendim…

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bence de keyifli ama bir o kadar düşündürücü bir yazı...

      Sil
  2. ucrak ne ya kafadanmı attın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle yaptım Sayın Anonim...

      Sil