16 Mayıs 2012 Çarşamba

Avengers, Derbi ve Cinebonus’un Eşsiz Hizmeti


Hangisinden başlasam acaba? Aslında her birini anlatacağım da konu dağılsın istemiyorum… Tilkilerim kızar sonra…

12 Mayıs 2012 Cumartesi günü hem derbiden kaçmak hem de kaç yıldır beklediğim için Avengers’a gitmek üzere Cevahir AVM’ye gittim… Anneme hediye faslı, kendime ıvır zıvır almak derken seansı kaçırıyordum az kalsın… Ve 18:00 seansına bilet aldım…

Filmden önce belirtmek istediğim birkaç husus var… Eskiden sinema salonlarında insanlara ilgi vardı, müşteri velinimetti, ‘Yer Gösterici’ diye bir eleman vardı… Bir saygı vardı… Ne derlerse desinler Cinebonus Cevahir Salonu’nda ilgi, saygı, velinimet yerine koyma sıfır… İçeri HD kamerayla girsem kimsenin ruhu duymayacak… Gözlüğü alsam gitsem umursayacaklarını sanmam… Değil velinimet insan yerine konmuyorsunuz… Hoş geldiniz diyen bile yok… Büfe çok pahalı… Büfedeki tipler suratsız… Filmler geç başlıyor, fragmanlar az, çok reklam var, çocukların girmesine kızan yok… Kısaca benden geçer not alamadılar, yine…

Girdim içeri… Yerimi buldum… Oturdum… Etrafta sesi çok çıkan gerizekalı çocuklar ve telefonunu açıp ışığı ile sinir bozan da yoktu Allah’tan… Çıngarıma beş kalmıştı çünkü…

Filme önce Mark Ruffalo (Bruce Banner/The Hulk), Robert Downey Jr. (Tony Stark/Iron Man) ve Tom Hiddleston (Loki) için 8.0/10 veriyorum… 3D de yakışmış, rahatsız olmadım… En çok Mark Ruffalo’ya hayran oldum… Hulk karakterine o kadar yakışmış ki filmi sadece onun için bile izlerdim… Tebrik ediyorum… Bu hayranlığın tam tersi olarak da Scarlett Johansson’ı (Natasha Romanoff/Black Widow) inanılmaz itici ve gereksiz buldum… Hiç olmasaymış cidden aramazdım… Chris Evans da (Steve Rogers/Captain America) çok silikti… Chris Hemsworth (Thor) ise Kıvanç Tatlıtuğ styla diyerek geziyordu… Jeremy Renner’ın (Clint Barton/Hawkeye) da varlığı ile yokluğu birdi… Hatta attığı okların ‘verimli’ oluşu Cüneyt Arkın’ı hatırlattı…

Film, Thor’un kardeşi Loki’nin taht hırsı ve kardeşine olan öfkesinin neticesinde Dünya’ya düşen ve aslında Asgard gezegeninde koruma altında olması gereken bir enerji kaynağını ele geçirmek istemesi ve Dünya’ya saldırması konulu… Tabii Dünya’nın eli armut toplamayacak… S.H.I.E.L.D. adındaki uluslar arası barışı koruma örgütü tarafından bir saldırı planı hazırlanmıştır. Örgütün başkanı Nick Fury (Samuel L. Jackson) Avengers adını verdiği ve Iron Man, Captain America, Thor, The Increadible Hulk, Hawkeye ve Black Widow’dan oluşan kahramanlardan topluluğu ile harekete geçecektir.

Film aksiyonun yanı sıra komedi tadında geçiyor… Hatta Dünya’nın en pahalı komedi filmi diye bir yorum duymuştum… Haksız değiller Iron Man güldüreceğim diye bayağı kasıyor… Ama dediğim gibi ben en çok Bruce Banner’a hayran oldum…

Yönetmen koltuğunda Joss Whedon var… Kendisinin en meşhur işleri Thor, Buffy The Vampire Slayer ve Toy Story… Zak Penn de yazmış… Stan Lee de Üstad zaten… Marvel’ın baş tacı…

Kek gibi jenerik akarken kalkıp gidenler oldu… Uyarması benden sabırlı olun gitmeyin göreceklerinizden memnun olacaksınız…

Ve filmin sonunda bir baktım derbi bitmemiş… Küfür mü edeyim sevineyim mi bilemedim… Son dakikalarında itiraf edeyim heyecanlandım… Ve maç bitince de sevindim tabii… Ama kısa öz ve kendi içimde… Tam olarak olması gerektiği gibi…

Sonra mı?
Vallahi bu kadar…
Saygılar efendim…

6 yorum:

  1. yani sonuç olarak tilkinin_ini filmden aldığın sonuç :)ben seni bi sinemaya götüreyim bayılırsın hep gitmek istersin koltukları bile çok rahat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sn. Mutluş,
      Lokasyonu verin giderim ben önden bir test edeyim...

      Sil
  2. Yenilmezler çok güzeldi evet.

    YanıtlaSil
  3. Honey I`m watching u for a while! I like your blog and I was thinking...maybe we can follow each other! tell me what do you think, kisses :X

    FashionSpot.ro

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi Ioana-Carmen,
      Thanks a lot for your comment... Of Course, I'll follow your blog...
      See you later...

      Sil