30 Nisan 2012 Pazartesi

Karalama Gündem



Tilkilerimle istişare ettik, oturduk toplantı yaptık uzunca ve yazmaya karar verdik… Durun ya biz ne yazacaktık? Yoksa yazmayacak mıydık? Tutmayın beni çabuk 15 kişi bulun!


Ne diyordum ha yazmak… Demin Evren’e mesaj yolladım…* Gerçi 16.02.2012 Perşembe saat 21:57’de yazmıştım ama tazelemek istedim… Dönerse benimdir dönmezse döverim!

Tamam baştan alıyorum, bir yazmama haline hasıl olmuş bulunuyorum… Kızlar Soruyor da Siirtli Hamlet de benden yazı bekliyor… Haydi, ilkine geyik şeyler yazılır da Siirtli Hamlet’e ‘Erkeğinizi Baştan Çıkarmanın 10 Yolu’ diye yazamam… (Güzel konuymuş yazarım bir ara…)

Saat 11:11… Beni düşünen henüz yok… Gündem de bir tuhaf… Yarın Bir Mayıs mesela… Bahar Bayramı kafasındayım ama içimden KESK, DİSK, TÜM-BEL-SEN gibi sendikaların sloganları çıkıyor… ‘işçiyiz, haklıyız kazanacağız’…

Ha biber gazını yiyip oturmak da var ya da muhafazakar afişlere sığınıp tekbir çekmek sureti ile kurtulmak da… İşçinin, taşeronun sorunları hamudu ile götüren memuru hayatta germez, bu yüzden bize en fazla yazmak düşer…

Bazılarımız da tatil gözü ile bakıyor… Ne desem laf değil…

Bir de ulusal bayramlarımıza el attılar bilen bilir… Kutlanmasın, kalksın gibi şeyler… Danıştay’dan döndü hatta son karar… Bazı büyüklerim de “Hukuki Garabet” dedi duruma… Kendileri öyle ama haberleri yok…

TFF de açıklamış şikenin varlığını… En az 12 puan silinecekmiş şikecilerden… 58. madde de değiştirilmiş… Aman Dünya’nın sonu geldi!

Ve bir şey daha gerçi konuyla ilgili değil ama olsun şu Yazarlık Kursu’na gitmezsem fena patlayacağım… Ayıptır günahtır 3 aydır erteliyorum… Mayıs’ta bu iş olmalı… Hatırlatın bana…


Sonra mı?
Bu kadar…
Saygılar efendim…

*: Evren bir insan değildir...

2 yorum:

  1. video super:)))

    YanıtlaSil
  2. Yazılarınızı gityat.com ' da paylaşabilir, sitenizi tanıtabilir ve kendi kanalınızı kurabilirsiniz. Sizi de aramızda görmek bizi çok mutlu eder.

    YanıtlaSil