11 Nisan 2012 Çarşamba

Gündem Tembeli

Aslında çok tembelim biliyorum… Demin arşivimde “Tanrı ile Muhabbet” diye kaydettiğim bir belge gördüm…
Buraya kadar normal değil mi?
Her benim gibi kafası yanmış biri kurar bu tarz fikirleri kafasında… Sorun şu ki belge boş!

Tebrik ediyorum kendimi… Kesin üç beş satır yazmışımdır sonra içime sinmedi kafasıyla silmişimdir biliyorum… Hayır, konu çok güzel içi de dolar eder de arkadaşım ‘Bir ara yazarım’ diyerek ne diye boş bırakıyorsun sayfayı? Tek bir harf, bir kelime, bir cümle yaz da ilham gelsin bir şey olsun… Nerede o günler!

Tembellik Tilkilerime rağmen bakileşmeye başladı ise kırmızı alarm vermem gerekiyor demektir…
O değil de ben ne diyecektim?
Gündemden bahsedeyim biraz bari…

Pomza diye bir maden varmış… Ponza değil Pomza… Bu maden temizlik, inşaat, tarım gibi bir çok sektörde kullanılıyormuş… Hani fiks bir internet geyiği vardır ya ‘Türkiye’de bilmem kaç ton uranyum var çok zengin olabiliriz’ şeklinde çıkan… Bu da ona benziyor… Bu madenin Dünya rezervinin %45’i Türkiye’deymiş ve pazarlanırsa cari açık filan kalmazmış… Bu iddia Isparta’daki Süleyman Demirel Üniversitesi'nden Prof. Dr. Lütfullah Gündüz’e ait… Hürriyet de haber yapıvermiş… Sayın Profesörüm adını okudum bir ön yargı oluştu, bu iddiayı okuyunca ne yapmamı bekliyorsun?

Yazar, senarist, oyuncu, söz yazarı ve bilmediğim belki bir sürü sıfata sahip olan ve benim en çok senaryosunu Sulhi Dölek’in yazdığı Şener Şen, Türkan Şoray gibi ustaların oynadığı İkinci Bahar dizisindeki  ‘Kasap Melahat’ rolü ile sevdiğim Meral Okay 09 Nisan 2012 Pazartesi sabahı akciğer kanserinden yaşamını yitirdi… Okay’ın vasiyetinde öldüğünde bedeninin yakılması vardı… Ama süper harika şahane devletim izin vermemiş buna… Bir yorum okumuştum konu hakkında diyordu ki kişi “Meral Okay'ın ölümünden sonra yakılma isteğine izin verilmemiş. Normaldir.. Türkiye de diriler yakılıyor ölüler değil...!”* Katılmamak elde değildi benim için… Allah rahmet eylesin…

Bir de Suriye ile aramızı açıyormuşuz İran Suriye’ye dalmak istiyormuş filan… Savaşın soğuğu da sıcağı da fena iken bu asalım keselim nedir hiç anlamıyorum, anlamak da istemiyorum…

Ve ben bunları yazdım ya çok değil 2 dakika sonra ‘Son Dakika’ şeklinde bir haber girip her şeyi silip süpürecek…
Burası Türkiye…
Saygılar Efendim…

*Alıntıladığım söz Güncem.com adresinde "aqueries" tarafından yazılmış bir güncedir, kendisine bu kadar açık fikirli olduğu için teşekkür ederim...

4 yorum:

  1. meral okaya uzuldum tabi yazi guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar özet bir yaklaşım... Teşekkür ederim yorumunuz için...

      Sil
  2. Türkiye'de yaşayan her tersliğe, enteresanlığa ve olmamışlıklara alışıyor maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışmak sevmekten daha zor geliyor diye bir Türk Sanat Müziği şarkısı vardır o geldi aklıma nedense...
      Susuyoruz sürekli ve koyun gibiyiz... Bundan zorunda kalıyoruz alışmaya...
      Teşekkür ederim yorumunuz için...

      Sil