14 Mart 2012 Çarşamba

Zaman

Saat 09:17…
Bakmayın öyle, altında bir alt metin yok zamanın… Ki koymak istesem görürdünüz… Ki Tilkilerim ile irtibat sorunu yaşıyorum… Yani metnimin altı da üstü de yok… Gayet düz…
Haberlere bakıyorum sabah sabah… İçim buruluyor… Kızıyorum… Bu gündem ne çabuk değişiveriyor böyle! Bendeki de kafa yani cinsel sapkınlıklara kapalı…
******
En son içimi sinir edenlerin başında 2 Temmuz 1993’te Sivas’ta Madımak Oteli’nde yaşanan o utanç verici olay için zaman aşımı haberi geliyor… 37 kişiyi diri diri yakmak suç değilmiş gibi buna ‘sevinen’ büyüklerin olması kanımı donduruyor… “Ülkemize ve milletimize hayırlı olsun” ne demektir, insan yakmanın neresi hayırlıdır biri bana lütfen açıklasın…


******


Sosyal ağlarda bas bas bağırmak ne fayda bilemem de birilerinin bağırması, haykırması, “yeter” demesi gerekiyor… Git gide tuhaf, kara, yoğun ve geri bir kafaya doğru gidiyoruz… Ayrım dediğimiz öyle keskin ki can yakıyor, can alıyor, öfke kusuyor, nefret saçıyor, intikam kokuyor… Öyle iğrenç öyle rezil ki bu, hiçbir şey diyemiyorum…


******


Düşünüyorum yeri gelince hatta bazen fazlaca yersiz de olabiliyor ben de muhafazakârlaşıyorum… Ne bileyim bu belki muhafazakârlıkla değil de edep ve terbiye ile ilgili de olabilir… Ama hiç kimse beynimi karartamaz… Çember sakal, türbe yeşili, Fatma karası bana ters… Nefret ediyor muyum? Aslında evet ama elimden geldiğince ön yargısız olmaya çalışıyorum… Çünkü onlar da benim için aynı şeyleri düşünüyorlar… Onlara göre, kâfirim, Cehennem’de yanmalıyım, Şeytan’ın varisiyim, fuhuş yanlısıyım, Allah beni her an yakabilir, yüz bin kere tövbe de etsem yaranamam… Soruyorum, neden benimle Allah arasına giriyorsunuz? Ne zamandan beri peygamberlik taslamanız isteniyor? Dolar mı, Euro mu yoksa TL ile mi, hangisiyle susuyorsunuz?


Biri değil de milyonlar dur dese ya size…
Zaman aşmasa, kimse yanmasa, ağıtlar da sussa…
Sussak ya…
Saygılar efendim…

2 yorum:

  1. ne bekliyordunki boyle olacagi belli degilmiydi yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anonim olmak kolay tabii size... Benim gibi konuşsanız olmuyor... Ne mi bekliyordum? Az bir ihtimal de olsa daha iyisini tabii ki de... Yine de teşekkürler yorumunuz için...

      Sil