26 Mart 2012 Pazartesi

Dilin Kemiği Yok

“Dilin kemiği yok” dedi Tilkimin biri…
“Haklısın” deyiverdim sadece…

Gerginliğimin saflarında boyutlar atlıyorum… Yanı başımda kokuşmuş yazışmalar oluyor… Samimiyetsiz, gergin, saçma, aptal, tuhaf, dengesiz… Her şey bu eğik düzlemin bir parçası ve ben ekside gidiyorum… 


Hırsıma adak adamıştım kendimi kurban etmeyi planlıyorum… Östrojen aldı başını gidiyor sayesinde saçmalıyorum… Gemi yakıyormuşum en son hobim de buymuş… Umrumda değilmiş hiçbir şey… Yesinler senin ergen geyiklerini öyle bir umrunda ki o hiçbir şey uğrunda ölebilirsin!


Satırlarımın anlamı var mı diye bakıyorum… Bulamıyorum… Ölen zamanımı böyle gömüyorumdur belki… Kimi yakar, kimi küllerini savurur ben kelimeleştirip gömüyorumdur… Maksat ölüye saygı…


Yanımdan geçip gidenler, beni yok sayanlar filan… Umursamak istemiyorum… Cidden… Öyle yoruyor ki sonra bu olaylar zinciri bir bakmışım çözemiyorum…


Cidden yoruldum… Kendi kaprisimden ve sonuçlarından, başkalarının buna tepkisinden ve düzelmeyen saçmalayan her şeyden…


Duygudan duyguya atlayan bir duygusuz saatte bin kilometre hızla duvara toslarsa tıpkı bana benzer… Ne yaptığını, ne bildiğini bilmeden öylece bana benzer…


Ve susmak çareyse sus payım hazır…


Şiiişşştttt…


Saygılar efendim...

5 yorum:

  1. Kimseyi umursama :) ne istediğini karar ver sabırlı ol bak göreceksin kendi ayağı ile gelir tüm isteklerin gerçekleşir:) at üzerinden olumsuzluk örtüsünü..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Annelerin En Uysalı... Ben kararlıyım da bazen pürüzler çıkıyor... Olacak o kadar... Saygılar sunuyorum size de bol bloglu günler...

      Sil
  2. Habire seni uzen birileri var galiba surekli isyanlardasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için...

      Sil
  3. Takmasana bunlari sal gitsin

    YanıtlaSil