6 Mart 2012 Salı

Cemre Mikail ve Ben

Mikail Satanları Alt Ederken

Biz üç kişiydik… Cemre, Mikail ve Ben… Birimiz olmadan diğerimiz olamazdı… Cemre Mikail’e yanıktı bense ikisi arasında kalan bir fazlalık… Ne benimle oluyordu ne bensiz… Mikail de bundan kapris yapıyordu işte… Ve ikimiz de üşüyorduk yalnızlıktan…

*****
Mikail günlerdir oyun oynuyor… Bahar’ı bir parmak balmış gibi ucundan gösteriyor hep… Ve sabahın bu köründe ki saat 09:00 benim yazma fırsatı bulmam ve bu satırlar için ‘Bir Kenarda Dursun’ demem ilginç… Dursun bakalım, tembelliğimi örtmüş olurum…

*****
Sonra dosya yığınlarım geliyor aklıma ve tam olarak Kemal Sunal'ın 'Korkusuz Korkak' filmini yaşıyorum... Demek ki diyorum devletin köşe dönmekten yusyuvarlak olmuş dairesi böyle bir yermiş, yersek...
Sayaçlardan, inşaatlardan, alımlardan bahseden seslere kulaklarımı tıkasam… Eski’yi de unutsam bir an evvel… İleriyi görsem… Bir şey olsa… Bir şey yapsam… Bir şey… O bile yeter…

*****
Yazarlık Kursu’na gideceğim hala… Para diyorum sonra… Borçlar, gerzek harcamalarımın kalıntıları ve sosyal olmak uğruna harcadığım başka şeyler geliyor aklıma… Komik bir limiti olan kredi kartımı kırıp atasım geliyor ardından… Ve diyorum belki onu atarsam oturduğum yerden halletmem gerekmez her şeyi… Neticemi kaldırırım… Belki…

*****
Eski halimi konuştuk dün arkadaşımla… Baklavam vardı… Hayranlık uyandıran bir ‘Arzu Nesnesi’ idim… Hilal Cebeci görse tapardı hatta kıskançlığından ağlardı biliyorum… Şimdi ise Neticemi kaldırmaktan bahsediyorum… Para kazanmak için asosyal ve kilolu olmayı göze almakla çalışmadığımda da aynısının olacağı gerçeği ile ironik bir çarpılma yaşamam da ironik, hem de çok…

*****
Bahar geliyor ya hafiften  -Mikail’in saçma kaprisine rağmen- dün gezinirken öyle Nuh’un Gemisi’nde sandım kendimi… Türümün son örneği miyim neyim neden tekil birinci şahıs gibi geziyorum bilmiyorum… Ha çok eski bir yazımda da belirtmiştim “Strafor Saksılı Plastik Çiçek Çiftler” sardı etrafı diye… Ciğer ve kedi ilişkisi aklınıza gelmesin Tanrı’ya şükür hiç öyle biri olmadım olmam da…

*****
Yalnız bildiğim çok net bir şey var, sevgi denen şeye ihtiyacım var… Hafif yoğun, yakın, yanımda, özel… Bencilce ‘benim olsun’ demektense özel olmasını isterim… Tanrı ile Kul arasındaki muhabbet gibi… Benimle arasına bir şey girmemiş olmalı… Güçlü bir bağ dışında…

*****
Yine edebiyata bağladım… Gündemden magazinden filan konuşmak ‘Falanca bilmem kimle berabermiş’ demek varken duygusallığa ne gerek var ki? Hatta madem çok duygusalım katılayım Esra Erol ile İzdivaç’a bulayım birini hem ziyaret hem ticaret oh mis!

*****
Salâ mı veriliyor? Kesin ölen duygularıma okunuyor bu dua… Tövbe tövbe…

Sarıyer, Büyükdere Sahili...
Sonra mı?
Biz üç kişiydik… Cemre, Mikail ve Ben…
İşte aynen böyle başlayan bütün cümleler…

Saygılar efendim…

14 yorum:

  1. Tanrı ile Kul arasındaki muhabbet gibi… Benimle arasına bir şey girmemiş olmalı… Güçlü bir bağ dışında…
    cok sevdim

    YanıtlaSil
  2. Cemre ile Mikailin arasını yapalım sonrada sıra sna gelsin :) söyle bana beb hergün izliyeyim Esrayı bulalım senin elmanın yarısını:))) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dalgasına yazdım Annelerin En Uysalı...
      Oradan bulunacak gibi değil benim Elma... Benim bir ağaç bulup bizzat koparmam lazım... Manavdan almamalıyım... Cemre tripte Mikail habire şekil... Döveceğim ikisini de o olacak...

      Sil
  3. Hayat sanilanin aksine kisa ya da uzun olabilir bos yere uzuldugumuz hersey icin sela okunur sonra takmamak lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de Adsız/Anonim olmasanız... Teşekkür ederim yorumunuz için...

      Sil
  4. Boğazında Adem Elma'sı taşıyan biriyim... boğazımda kaldı,yediremediler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de Adsız/Anonim olmasanız ne güzel olurdu... Ve yediremedilerse o elmayı size siz ısrar edip yutmayı deneyebilirdiniz.. Ya da zamanla yutarsınız..Teşekkür ederim yorumunuz için...

      Sil
  5. yutturduğun için teşekkür ederim :)) evet bendeniz Adsız/Anonim the 1st. Çok şey yazmak var içimde,çok şey konuşmak,lakin yazılarınız ruhuma,yüreğime tercüman iken,laf üstüne laf olmaz deyip susuyorum... Kim miyim? sevgisini yoklukta yaşayan,küçük bir çocuğun elinden şekeri alınmış misali boynu bükük, sol yanını seven biriyim... saygılar bizden efendim,teşekkür edip de mahçup etmeyin :)

    YanıtlaSil
  6. Bence tutmayın her şeyi içinizi dökün... İsyan eder gibi değil olgun ve sakin olarak aktarmalısınız... Ve Anonim/Adsız olmak yerine 'Ben buyum' deyin... Ve sevindim tercüman olabildiğime duygularınıza... Umarım devam edebilirim buna... Teşekkür ederim yorumunuz için...

    YanıtlaSil
  7. Ademoglunun tek sansi elma'si olmasi ya onu da degerlendiremiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enteresan bir yaklaşım... Teşekkürler yorumunuz için Sayın Adsız/Anonim...

      Sil
  8. cemre dusmus sonunda uzulmene gerenk yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet "gerenk yok"... Teşekkürler yorumunuz için... Her kimseniz artık...

      Sil
  9. bahar gelmedimi yha ztn

    YanıtlaSil