26 Aralık 2011 Pazartesi

Beklemek


Sabırla bekledim… Bir şey olacağından değil ya da bir şey olacağını bildiğimden de değil… Sadece bekledim… Tilkilerim de eşlik etti var oldukları günden bu yana…


Aradığım nedir hala bilmiyorum… Kaybettiğim ya da kazandığım nedir onu da bilmiyorum… Gelişine, öylesine, uzun kısa fark etmeden basıyorum tuşlara… Bir çeşit içimi dökmek gibi, ilhamımdan çıkanlara saygı, Tilkilerime şükran gibi…

Ben bu satırları yazarken bir yerlerde insanlar eğleniyor, belki birileri sevgilisinden ayrılıyor; ya da aldatıyor birileri birilerini ki aslında kendilerini kandırıyor; üşüyor bazısı, korkuyor kimisi, bekliyor birazı, özlüyor birçoğu, kızıyor birkaç tanesi, seviniyor bir grup azınlık ve yalnızlaşıyor büyük bir çoğunluk…

Hala sebep arayan gözlerle tam tamına 104 sözcük ve kocaman üç paragraf okudunuz ama sebebi bulamadınız… İçimi dökesim, saçasım ve dağıtasım gelemez mi, sebebsiz…

Bunalmak değil, kızmak değil, intikam ve öfke de değil… Bir parça hüzün ile kararsızlık belki… Ve ufacık bir delikten bakan pişmanlık… Saçma ama umut da dikiliyor tepemde “Beni unutma” der gibi…

Her ne kadar Pandora adındaki hemcinsim onu bir kutuya kapatmış da olsa unutmadım kendisini… O olmasa yazamam ki zaten… Bir nevi sermayem, inimin cızırdayan lambası arada sönse de… Ama ben ‘yandığını’ biliyorum ya bu da yeter…

Taşıdığım bu umut bir yük değil, aksine bir yoldaş, arkadaş gibi… Ne zaman kızsam ya da üzülsem bir nefesle, bir anıyla ya da sözle durduruyor beni… Sakin ol diyor… İyisin diyor… Sensin, sen benim diyor… Susturuyor öfkemi, üzüntümü… Onsuz hayat çok karanlık olurdu hele de benim gibi karamsar biri için…


Sonra mı?
Beklemek lazım…
Biraz daha… Ve umutla beraber…
Saygılar efendim…

8 yorum:

  1. duygusal olmus :(

    YanıtlaSil
  2. Umut bencede oksijendir onsuz yasanmaz.

    YanıtlaSil
  3. @İkiz Annesi Çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  4. beklemek kotu yhaa:(

    YanıtlaSil
  5. Yeni sayfalar açmak için geçmişten kurtulmak ve yeniye yönelmek gerekir. Çok takılıp kalmışsın takıntı olmuş sende

    YanıtlaSil