6 Haziran 2011 Pazartesi

Kültür Fizik Hareketleri

Gündem öyle bir yordu ki beni beynimde sosyalleşen alanlar yandı. Köşe Yazarının biri zihnime girdi kumanda ediyor sanki beni ve gitgide Mehmet Barlas – Emre Kongar karışımı birine dönüşüyorum Tilkilerim uyurken.

Biraz çıkalım dışarı nefes alalım, şerefe kadeh kaldıralım, havayı içimize çekelim, oksijen depolayalım, çekirdek yiyip kabuklarından beyaz bir tepecik oluşturalım, bir arpa boyu yol gidelim, Kaf Dağı’na çıkalım, Sağır Sultan’la dedikodu yapalım, düşünmeyelim kısaca. Gelin biraz kültür-fizik yapıp zihnimizi açalım. Gerçi sizi de sinir edecek yazacaklarım ama azıcık dedikodumsu, çıtır çerez cümleler hepimize iyi gelecek.
Sabah öylesine gezinirken internette (bilgisayar bağımlısı da oldum o ayrı) MTV’nin 2011 Sinema Ödüllerinin (2011 MTV Movie Awards) dağıtıldığını okudum. Diyordum favori filmler alır çok sağlam aktörler aktrisler var iyi olur vs. Okuduklarım karşısında şok oldum sayın okurlar. İşte ödül alanların listesi:
En İyi Film (Best Movie): Tutulma (Eclipse)
Adayları saysam oturup ağlarsınız herhalde. Ama aralarında Siyah Kuğu (Black Swan) ve Başlangıç’ın  (Inseption) olduğu bir liste idi ve Tutulma (Eclipse) çıkıverdi!
En İyi Kadın ve Erkek Performansı (Best Female and Best Male Performance): Kristen Steward ve Robert Pattinson
Şaşırmıyoruz değil mi? En iyi film Tutulma (Eclipse) olur da filmin başrolleri ödül almaz mı? Alır elbet! Ne denir ki!
En İyi Hayrete Düşüren Sahne (Best Jaw-Dropping Moment): Justin Bieber – Asla Asla Deme (Never Say Never)
Adaylar arasında James Franco’nun 127 Saat filminde (127 Hours) kolunu kırdığı sahne de vardı desem ve Justin Bieber’ın muhteşem (!?) oyunculuğunu düşünün desem yorum yapamaz kilitlenirsiniz herhalde. En iyisi susayım.
En İyi Kavga-Dövüş Sahnesi (Best Fight): Tutulma (Eclipse) Robert Pattinson, Bryce Dallas Howard, Xavier Samuel
Oyuncular kimdir nedir ne değildir tanımıyorum bile! Bence adaylardan kazanması gereken Canlarına Oku’daki [Kick Ass (Bu nasıl çeviri arkadaş!?)] Chloe Moretz ile Mark Strong’un kavgası veya Başlangıç’taki (Inception) Joseph Gordon-Levitt’in kavga sahnesi olmalıydı. Harry Potter’a da razıydım yani ama bu nedir!?
En İyi Kötü Adam (Best Villain): Harry Potter ve Ölüm Yadigarları (Harry Potter and The Deathly Hallows: Part 1 ) Tom Felton
Demir Adam 2’de oynayan (Iron Man II) Mickey Rourke’u geride bırakıp nasıl ödül aldı bu velet anlayan varsa bana da anlatsın!
En İyi Öpüşme (Best Kiss): Tutulma (Eclipse) Robert Pattinson – Kristen Steward
Hep beraber : “Ay çok romantik!” (İçimizden söyleyelim kimse duymasın: öğğğkkk!)

Sonuç mu?
Hepimiz popüler kültür köleleriyiz boşuna debelenmeyin!
Saygılar efendim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder