2 Mayıs 2011 Pazartesi

Kızlar Soruyor


Uzun zamandır yazıyorum. Paylaşımcı ve girişken biri olmadığım için de bu yazdıklarım hep kendi içimde kalıyordu eskiden.  Tilkilerim ve Zeus henüz gelmemişti dünyama… Fi Tarihinden bile eski benim kalemle dostluğumun başlangıcı…

Bu aralar popülaritem beni bile şaşırtacak kadar arttı. Böyle “her yerde” olunca tıklanma rekoru kırarmışım gibi geliyor insana. Henüz kıramadım ama ciddi bir okuyucu kitlesine sahibim, biliyorum.
Geçenlerde beni yoğun olarak tıklanan bir güncel “gençlik” ve sosyal paylaşım sitesi keşfetti. Bize de yazar mısınız dedi yetkilileri. Önce afalladım. Sonra profesyonel davranmam gerektiğini anlayıp tekliflerini kabul ettim.
http://www.kizlarsoruyor.com adındaki site oldukça renkli bir içeriğe sahip. Amaç merak ettiğiniz ve cevabını bulamadığınız soruları karşı cinsinize veya hemcinslerinize sormak. Tavsiye alıyorsunuz, tavsiye veriyorsunuz, eleştiriyorsunuz, kabul edilirse uzmanı olduğunuz konular hakkında yazılar yazabiliyorsunuz. Kısaca sürekli devinen ve yenilenen bir paylaşım hali söz konusu oluyor ki siz de bundan nasibinizi alıyorsunuz. “Xper Puanı” denilen bir sistemle de puan topluyorsunuz. Bu puanlar belli bir sayıyı geçince siteden çeşitli hediyeler seçebiliyorsunuz. Her paylaşımınız size puan olarak dönüyor.
Oldukça eğlenceli bir üye profili var sitenin. 18-24 yaştan, 40 yaş üstüne kadar geniş bir yelpazede paylaşım sağlayan sitede aşk, flört, kişilik, cinsellik, moda, ayrılık, sağlık gibi konularda aklınıza gelebilecek her türlü soru ve yanıtı var. Örneğin, “Bir kızdan hoşlanıyorum ama açılamıyorum, sizce ne yapmalıyım” gibi bir soruya onlarca cevap bulabilir ve bu cevapların en iyisini uygulayabilir üstüne mutlu bile olabilirsiniz.
Özetle, site içeriği ve kaliteli üye alt yapısı ile kesinlikle bağlandığınız bir adres olacak!
Tıklayın, keşfedin ve görün!
Saygılar efendim…


12 yorum:

  1. Hadi ama çok önemsiyorsun şu siteyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydi ama neden isminiz yok? O kadar mı korkuyorsunuz benden?
      Yazının yazılış tarihine dikkatinizi çekerim...

      Sil
    2. Pekâla, tarihine bakmadım kusura bakmayın.
      :) adımı bilmesenizde olur. Lakin bir ipucu verelim kırmızı balonumuz var.

      Sil
    3. Erkek olduğunuz kanaatine bana kimlik vermeyişinizden anladım...
      Balonunuz olup olmaması ile ilgilenmiyorum... Kabalık sizinki ve bana siteden mail atarsanız derdinizi de içeren konuşabiliriz...

      Sil
  2. Gerek yok teşekkürler. Sadece sizi takip ediyorum. Biraz fazla takip ettim, Instagram, twitter, ks vs vs. Aklınızdaki soru işaretleri hep olsun.

    Mutlu günler dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benden korkuyorsunuz ve pek bir hayransınız... Anlaşıldı...

      Sil
  3. Mesaj özelliğiniz kapalı. Hayran biraz fazla kaçar, farklı kişiliğiniz, gizemli hallerinize bir merak diyelim şuna biz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekleyin... Talep yollayın... Adam yemem...
      Kesin öyledir... Hep öyle derler...

      Sil
    2. Hmm kişisel neyim varki,iletim olsun ghhhh

      Sil
    3. Neden sorularim kaldiriliyor lutfen yardim

      Sil
    4. Sn. Emir Cihan Tuğrul, konu hakkında @KizlarSoruyor hesabına mesaj atarsanız yardımcı olurlar...

      Sil