24 Mayıs 2011 Salı

Bir Anketin Ardından

Yazdıklarım ve yazacaklarım aleyhinize delil olarak kullanılabilir, lütfen dikkatle okuyup görüş bildiriniz, mesuliyet ne bana ne de Tilkilerime aittir. Gözünüzü açın beyler bayanlar!


Biliyorsunuz “Nonethelessh ne yazsın?” diye bir anket hazırlamış ve sizden görüş bildirmenizi istemiştim. Çok yoğun bir ilgi yoktu ama oy verenler de boşuna kullanmamış bu da önemli. Hepsine teşekkür ederim.
Bir analiz yaptığımda enteresan sonuçlar çıkıyor karşıma. Toplam yedi şık koyduğum ve tek seferde bir şık işaretlenmesini istediğim anketim şu sonuçlara sahne oldu:

Aşk ve ilişkiler: Bu ilk şıkkımdı. Hakkımda bölümünü okursanız temel yazma alanımın da bu olduğunu görürsünüz.  Enteresandır, bu şık 4 oy almış ve %23 gibi bir oranda kalmış. Demek ki bu konuyu çok irdelememi istemiyor okuyucum…

Moda: İkinci şıkkım olan moda için tek oy gelmiş ve bu da %5’lik bir orana denk geliyor. Zaten rüküşsün moda senin neyine mi dediler yoksa uğraşma böyle şeylerle onu yapan boş tip çok sen işine bak mı anlamadım ama moda yazmayı zaten düşünmüyordum ben de.

Tarot/Fal: Çok enteresan oldu bu şıkkın olması aslında. Ve gördüğü talep de öyleydi. Her şeye rağmen 3 oy almış ve %17’lik bir oran yakalamış. Demek ki arada bir yazarsan seviniriz demek istemiş okurlarım.

Güncel: İşte buna şaşırdım. Gerçi güncelin içerisine yani alt metnine kültür-sanat, sinema, fotoğraf, tiyatro, siyaset, müzik vs. ne denk gelirse koymuştum. Bunu anlayan okuyucularım 6 oy vermiş %35’lik de bir oran çıkmış ve en çok oyu bu şık almış. Demek ki tozlu geçmişe değil günümüze tutunmamı istiyor okuyucularım.

Teknoloji: Bu şıkka hiç oy çıkmamış. Teknoloji derken PC oyunları, internet, bilgisayar programları ve benzerini kastetmiştim. Demek ki o taraflara girme çıkamazsın diyor okuyucularım. Tamam ben de girmem.

Yemek Tarifleri: İşaretlenmesini hiç ummadığım en enteresan şık buydu. 2 oy verilmiş ve %11’lik bir oranı olmuş şıkkın. Ne denir ki belki arada yazarım.

Yazmasın: Bu şık işaretlendiğinde üzüldüm cidden. Sadece bir oy almış olsa da %5’lik bir oran çıkmış ortaya. Demek ki beni çekemeyen biri var. Gerçi uydu anteni taksa yine erişemez yayınıma ama olsun. Ne denir ki ben inadına yazacağım.
Toplam 17 oy çıkmış. Bir de İzlanda’daki “Eyyafyallayöküll” Yanardağı patlamış yine. Sonumuz hayrolsun…

Sonra mı?
Daha da güçlenerek devam edeceğim…
Saygılar efendim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder